سالهاست که دلسوزان این نظام اعلام میکنند که انتقاد از دولت، تضعیف رهبری نیست ولی متاسفانه در همین مدت حامیان دیروز و منتقدان امروز دولت، با شیوه عملکردشان، دوستداران و حامیان نظام و ولایت را بارها، مورد توهین قرار دادند.
بهمن اخوان در گفتو گو با خبرنگار سرویس مجلس تابناک، ضمن بیان مطلب فوق، اظهار داشت: به عنوان یک اصولگرا منتقد بارها اعلام کردهام که همواره پشتیبان رهبری بوده و هستم، اما متاسفانه برخی از حامیان افراطی، انتقاد از دولت را با رهبری گره می زدند.
نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز همان آقایان متوجه اشتباه خود شده اند و حرفی برای گفتن ندارند، گفت: عبور از احمدی نژاد، زیر سوال بردن نظام و رهبری نیست و انتقاد از دولت نه تنها تضعیف نظام و رهبری نیست بلکه از آنجا این نمادی از آزادی و مردمسالاری، سبب تقویت دولت و نظام میشود.
اخوان با بیان اینکه، این نظام حاصل خون شهدا و تلاشهای مردم است، گفت: ما کشوری دموکراسی خواه هستیم و انتقاد در نظامهای مردمسالار امری است بدیهی و توصیه شده. همانگونه که در اصول اولیه سیاست، انتقادات رسانهها و ناظرین منتخب مردم بر عملکرد مجریان، سبب کشف آسیبها و جلوگیری از عمیق شدن خسارتهای مادی و معنوی میشود، امروز هم برای حامیان سینه چاک آقای احمدی نژاد، اثبات شده که سخنان و انتقادات ما در راستای حفظ نظام و تقویت این انقلاب بوده است.
این عضو کمیسیون صنایع مجلس در ادامه تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی همواره از دولتهای پس از انقلاب حمایت کرده است و در مجلس هشتم حمایتهایی که از دولت انجام گرفت، انصافا بیسابق بود. اما نمیشود چشم بر نقاط ضعف بست و انها را گوشزد نکرد و یا از مجریان در برابر آنچه انجام دادهاند بازخواست نکرد، زیرا این نظارت، در کنار تعامل عادلانه وظیفه شرعی و قانونی،تکتک نمایندگان است و به عقیده من این نظارتها و انتقادات است که باعث حفظ و تقویت نظام است.
تفرش چه خبره؟...
ما را در سایت تفرش چه خبره؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 10:01