پس از تبلیغات چندین روزه از شبکه یک در
برنامه سیمای خانواده که فکر می کردیم برنامه روز چهارشنبه ۳-۴-۹۰ از
تفرش اجرا می شه با تعجب دیدیم که این برنامه پس از
اجرای در محلات روز چهارشنبه در اراک روی آنتن رفت ؟

تیم صدا و سیما که عصر سه شنبه به تفرش وارد شدند با دلایل واهی و غیر منتظره (نبود جای اسکان مناسب برای تیم صدا و سیما - نداشتن لوکیشن مناسب در تفرش برای فیلمبرداری و ... ) برنامه را به اراک برده و آنجا پخش کردند
جای سئوال دارد :
۱- تفرش هتل ۵ ستاره ندارد!!!!
۲- مناطق دیدنی و جاذبه گردشگری و توریستی و مذهبی در تفرش نیست !!!
۳ مدیران تفرشی خیلی مایل نیستند که تفرش روی آنتن شبکه سراسری برود!!!
۴- صدا و سیما به تفرش که رسید خشکید و پس از ۳ روز تبلیغات و زیر نویس برنامه از تفرش به اراک برد؟
ولی در عوضش :
اراک هتل ۵ ستاره دارد
مناطق گردشگری و دیدنی اراک بکر تر از تفرش است و معرفی نشده تا حالا
و ...
تفرش چه خبره؟...
ما را در سایت تفرش چه خبره؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 71 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 10:01